Wie zijn wij?

de Koninklijke Vereniging Homeopathie Nederland is er voor iedereen die geïnteresseerd is in homeopathie

De Koninklijke Vereniging Homeopathie Nederland (KVHN), ook wel kortweg Vereniging Homeopathie genoemd, is er voor iedereen die geïnteresseerd is in homeopathie.

De vereniging is een onafhankelijke consumentenbelangenorganisatie die zich inspant om de homeopathie een volwaardig onderdeel te laten zijn van het huidige gezondheidsstelsel. Dit doen we door objectieve informatie te verstrekken over homeopathie, te investeren in wetenschappelijk onderzoek en in overleg te treden met overheid en verzekeraars.

De Vereniging Homeopathie Nederland werd in 1886 officieel erkend door koning Willem III en ontving in 1986 het predicaat 'Koninklijk'.

Wilt u zich, samen met ons, inspannen voor een betere positie van homeopathie in Nederland? Word dan lid!  Meer informatie

EFHPA-member-logo.png

De Vereniging Homeopathie is lid van de EFHPA, de overkoepelende organisatie van Homeopathische patiëntenverenigingen in Europa.

Algemeen Bestuur

Dhr. M. Jousma, voorzitter
Dhr. W. Menkveld, penningmeester en secretaris
Dhr. P. Kotvis, vicevoorzitter
Mw. T. Dekker, bestuurslid

U kunt de bestuursleden bereiken via bestuur@vereniginghomeopathie.nl.

Voor alle overige vragen en informatie kunt u mailen naar info@vereniginghomeopathie.nl of bellen naar 020-617 83 08 (di-vr).