31-01-2019 Ontmoet de Vereniging Homeopathie op de Nationale Gezondheidsbeurs!

Ontmoet de Vereniging Homeopathie op de Nationale Gezondheidsbeurs!

De Nationale Gezondheidsbeurs is Nederlands grootste beurs op het gebied van gezondheid en een gezonde leefstijl. De beurs vindt plaats van 7 t/m 10 februari 2019 in de Jaarbeurs Utrecht. Je vindt er vijf thema’s: Health, Food, Body, Mind en Beauty.

Kom langs bij de stand van de Vereniging Homeopathie

Natuurlijk kun je de Vereniging Homeopathie ook dit jaar weer vinden op de Nationale Gezondheidsbeurs.

In onze stand (B15) kun je een gratis mini-consult van een homeopaat krijgen. Verder geven we natuurlijk informatie over homeopathie en verkopen we boeken, VSM producten en natuurlijke huidverzorgingsproducten van Weleda. Kom naar onze stand en doe je voordeel met onze speciale aanbiedingen. Dan kun je ook meteen op vertoon van je beursvoordeelcheque een gratis zakje bloemzaad ophalen, waar de bijen blij van zullen worden!

Vergeet niet één bezoekje aan onze lezingenruimte te brengen. Hier kun je gratis lezingen volgen over verschillende onderwerpen. Zien we je daar?

Bestel nu je kaartjes met 75% korting

Recent nieuws