27-02-2019 Nationale Gezondheidsbeurs een groot succes!

Nationale Gezondheidsbeurs een groot succes!

Op 7 t/m 10 februari heeft de Nationale Gezondheidsbeurs plaatsgevonden in de jaarbeurs in Utrecht. Ook dit jaar hebben weer tienduizenden mensen zich op deze beurs laten inspireren op het gebied van gezonde voeding en een verantwoorde levensstijl.

De Vereniging Homeopathie mocht hier natuurlijk niet ontbreken en was dan ook met een grote stand vertegenwoordigd. De artsen van de AVIG waren in onze stand aanwezig en verzorgden gratis mini consulten. Hier werd veel gebruik van gemaakt. Ook was er veel interesse voor de Academie voor Klassieke Homeopathie. Zij hebben veel van de drukbezochte lezingen verzorgd en geïnteresseerden konden van alles te weten komen over de opleiding tot homeopaat.

Verder is er veel gebruik gemaakt van de mooie kortingen op bijvoorbeeld Weleda en VSM producten in onze stand en hebben we duizenden mensen voorzien van een informatiefolder over homeopathie inclusief een gratis zadenzakje.

Al met al hebben we veel geïnteresseerden kunnen informeren over de mogelijkheden van homeopathie en kijken we terug op een zeer geslaagde beursdeelname.

Ben je benieuwd naar een sfeerimpressie? Bekijk dan hier onze nieuwste vlog.

Recent nieuws