24-04-2018 Film 'Just One Drop' online te zien tot 30 april

Film: 'Just One Drop' te zien tot 30 april 2018

Voor diegenen die de online vertoning van de film op 9 april hebben gemist, is nu dé kans om de film alsnog te bekijken. De film is Engelstalig en niet ondertiteld.

'Just One Drop' vertelt het weinig bekende verhaal van homeopathie: het meest controversiële systeem van geneeskunde dat ooit is uitgevonden. Zou dit het krachtigste medicijn van de natuur kunnen zijn?

Homeopathie is een specifieke geneeswijze, die gebruik maakt van zeer kleine doses van een sterk verdunde stof die het lichaam stimuleert om zichzelf te genezen. Voor velen lijkt homeopathie onaannemelijk. Ze denken dat het puur een placebo-effect is of zelfs erger, een vorm van bedrog. Toch bestaat homeopathie al meer dan 200 jaar en wordt wereldwijd door miljoenen mensen gebruikt. De film onderzoekt de controverse, ontmaskert mythes en vraagt zich af of homeopathie wel fair tegemoet getreden wordt.

De uiteindelijke boodschap van de film gaat over keuzevrijheid in de zorg.

De Amerikaanse filmmaker Laurel Chiten heeft jarenlang aan deze film gewerkt. De film vertelt het complete en ware verhaal achter de homeopathie.

Wil je een stukje zien? Kijk dan naar de trailer.

Meer informatie over de film vind je op www.justonedropfilm.com.

Het bekijken van de film is gratis, maar een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld. Klik vervolgens op 'huren'.

Bekijk hier de film Just One Drop >>

Recent nieuws