VSM Tussistin Zuigtabletten 40 st. – Vereniging Homeopathie Spring naar content

VSM Tussistin Zuigtabletten 40 st.

Tussistin zuigtabletten is een homeopathisch geneesmiddel zonder specifieke therapeutische indicatie toegepast volgens de principes van de homeopathische geneeswijze.

Gebruiksinstructie:

Volwassenen en kinderen vanaf 6 jaar: Bij de allereerste verschijnselen elk uur 1 tablet langzaam in de mond opzuigen. Als de klachten verminderen om de 2 of 3 uur 1 tablet langzaam in de mond opzuigen. Gebruik maximaal 12 tabletten per dag. De tabletten bij voorkeur een half uur voor/na de maaltijd in de mond opzuigen. Indien binnen 7 dagen geen verbetering optreedt of uw klachten zich dikwijls herhalen, doet u er goed aan uw arts te raadplegen.

Samenstelling:

Per tablet (250 mg) bevat Tussistin zuigtabletten de werkzame bestanddelen:

• 25 mg Antimonium sulphuratum auratum D3
  • 25 mg Bryonia cretica D3
  • 25 mg Drosera rotundifolia D3
  • 25 mg Eucalyptus globulus D3
  • 25 mg Ipecacuanha D3.
  • Andere bestanddelen (hulpstoffen) zijn: cellulose (E460), saccharose, glucosestroop, melksuiker, magnesium stearaat (E572) en talk (E553b).

Informatie over de ingrediënten:

• Drosera rotundifolia, ronde zonnedauw, is een veelgebruikt homeopathisch bestanddeel en heeft krampopheffende eigenschappen. Het wordt in de homeopathische geneeskunde toegepast ter bevordering van het ophoesten van slijm, en werkt bacteriestatisch (bacterieremmend).

Attentie:

• Dit geneesmiddel bevat melksuiker en saccharose. Indien uw arts u heeft meegedeeld dat u bepaalde suikers niet verdraagt, neem dan contact op met uw arts voordat u dit geneesmiddel inneemt.
  • Gebruik dit homeopathisch geneesmiddel niet wanneer u overgevoelig bent voor 1 van de bestanddelen.
  • Gebruik Tussistin zuigtabletten liever niet samen met voedsel, maar bij voorkeur een half uur voor/ na de maaltijd.