VSM Tonsiotreen zuigtabletten 40st. - Vereniging Homeopathie Spring naar content

VSM Tonsiotreen zuigtabletten 40st.

Tonsiotreen zuigtabletten is een homeopathisch geneesmiddel zonder specifieke therapeutische indicatie toegepast volgens de principes van de homeopathische geneeswijze.

Gebruiksinstructie:

Volwassenen en kinderen vanaf 6 jaar: Bij de allereerste verschijnselen elk uur 1 zuigtablet opzuigen, maximaal 12 zuigtabletten per dag. Als de klachten verminderen 3 maal daags 1 zuigtablet opzuigen. De zuigtabletten niet direct doorslikken, maar bij voorkeur een half uur voor/na de maaltijd in de mond opzuigen. Indien binnen 7 dagen geen verbetering optreedt of uw klachten zich dikwijls herhalen, doet u er goed aan uw arts te raadplegen.

Samenstelling:

Per tablet (250 mg) bevat Tonsiotreen zuigtabletten de werkzame bestanddelen:

• 12,5 mg Belladonna D3
  • 10 mg Hepar sulphur D3
  • 100 mg Mercurius iodatus ruber D8
  • 50 mg Silicea D3
  • Andere bestanddelen (hulpstoffen) zijn: cellulose (E460), melksuiker, magnesium stearaat (E572), saccharose en glucosestroop.

Informatie over de ingrediënten:

• Belladonna, wolfskers, staat in de homeopathie bekend om haar krampopheffende eigenschappen op de luchtwegen.

Attentie:

• Dit geneesmiddel bevat melksuiker en saccharose. Indien uw arts u heeft meegedeeld dat u bepaalde suikers niet verdraagt, neem dan contact op met uw arts voordat u dit geneesmiddel inneemt.
  • Gebruik dit homeopathisch geneesmiddel niet wanneer u overgevoelig bent voor 1 van de bestanddelen.
  • Gebruik Tonsiotreen zuigtabletten liever niet samen met voedsel, maar bij voorkeur een half uur voor/ na de maaltijd.