VSM Kind Kindigest Tabletten - Vereniging Homeopathie Spring naar content

VSM Kind Kindigest Tabletten

VSM Kind Kindigest tabletten is een homeopathisch geneesmiddel zonder specifieke therapeutische indicatie toegepast volgens de principes van de homeopathische geneeswijze.

Gebruiksinstructie:

VSM Kind Kindigest tabletten bij voorkeur een half uur voor/na de maaltijd in de mond uiteen laten vallen, even in de mond laten houden en dan laten doorslikken. Voor baby‰Ûªs kun je de tabletten fijndrukken tussen twee schone lepeltjes. Als binnen 3 dagen geen verbetering optreedt of de klachten zich dikwijls herhalen, doe je er goed aan je arts te raadplegen.

Kinderen van 0 tot 1 jaar Kinderen van 1 tot 6 jaar
Bij acute klachten: Elk uur 1 tablet, max. 6 tabletten per dag     Elk uur 2 tabletten, max.12 tabletten per dag
Als de klachten verminderen:    4 maal daags 1 tablet 4 maal daags 2 tabletten

Samenstelling:

Per tablet (100 mg) bevat VSM Kind Kindigest tabletten de werkzame bestanddelen: 20 mg Arsenicum album D6, 20 mg Croton tiglium D6, 20 mg Okoubaka aubrevillei D4 en 20 mg Veratrum album D12.
Andere bestanddelen (hulpstoffen) zijn: cellulose (E460), magnesium stearaat (E572), melksuiker en talk (E553b).

Informatie over de ingrediÌÇnten:

• Arsenicum album staat in de homeopathie bekend om zijn antivirale eigenschappen. Het wordt veelal toegepast bij misselijkheid die gepaard gaat met angst en onrust.

Attentie:

Gebruik VSM Kind Kindigest tabletten liever niet samen met voedsel, maar bij voorkeur een half uur voor/na de maaltijd.