Holland Pharma Gynaelite

Gynaelite is een homeopathisch geneesmiddel zonder specifieke therapeutische indicatie toegepast volgens de principes van de homeopathische geneeswijze.

Gebruiksinstructie:

Tenzij anders voorgeschreven, 3x daags 10 druppels. Bij acute klachten om het kwartier 5 druppels extra gedurende maximaal 2 uur.
De druppels met een beetje water innemen, even in de mond houden en daarna doorslikken.
Wanneer na 14 dagen onafgebroken gebruik geen verbetering van de klachten wordt bemerkt of wanneer de klachten terugkeren, dient een arts te worden geraadpleegd.

Samenstelling:

Alumina D12
Ammonium bromatum D4
Apis mellifica D4
Arnica montana D6
Aurum metallicum D12
Kalium carbonicum D8
Melilotus officinalis D4
Pulsatilla pratensis D4
Pulsatilla pratensis D30
Viburnum opulus D4
Hypericum perforatum D4

Informatie over de ingrediënten:

• Pulsatilla pratensis, wildemanskruid, staat in de homeopathie bekend om zijn kramopheffende eigenschappen.
  • Hypericum perforatum, Sint-Janskruid, staat In de homeopathische literatuur bekend om zijn werking op het zenuwstelsel. In de homeopathische geneeskunde wordt Hypericum perforatum veelal toegepast ter vermindering van wisselende stemmingen en neerslachtigheid.

Attentie:

• Dit homeopathische geneesmiddel bevat 35 volume % alcohol. De maximale dagdosis van 30 druppels bevat 0,5 gram alcohol. Bij gebruik in acute gevallen is de maximale inname per dag 1,2 gram alcohol. Schadelijk bij alcoholisme. Voorzichtigheid is geboden bij zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven, kinderen en groepen met een verhoogd risico, zoals patiënten met een leveraandoening of epilepsie.