A. Vogel Cinnabaris D3 tabletten - Vereniging Homeopathie Spring naar content

A. Vogel Cinnabaris D3 tabletten

A.Vogel Cinnabaris D3 is een homeopathisch geneesmiddel zonder specifieke therapeutische indicatie toegepast volgens de principes van de homeopathische geneeswijze.

Gebruiksinstructie:

Tenzij anders is voorgeschreven 3x daags 2 tabletten, bij voorkeur een half uur vóór de maaltijd. De tabletten goed kauwen en dan met wat water doorslikken.
Kinderen van 6-12 jaar: 3x daags 1 tablet.
Wanneer na 14 dagen onafgebroken gebruik geen verbetering van de klachten wordt bemerkt of wan – neer de klachten terugkeren, raadpleeg dan uw arts.

Samenstelling:

• Het actieve bestanddeel is Cinnabaris D3. 1 tablet = 100 mg.
  • Andere bestanddelen (hulpstoffen) zijn: Magnesii stearas en Acaciae gummi.

Informatie over de ingrediënten:

• Cinnabaris, kwikzilversulfide, wordt in de homeopathie toegepast vanwege de slijmoplossende eigenschappen van het mineraal.

Attentie:

• Let op: de volgende opmerkingen kunnen ook van toepassing zijn op het gebruik van geneesmiddelen enige tijd geleden of in de nabije toekomst. Informeer uw arts of apotheker wanneer u andere geneesmiddelen gebruikt of kort geleden heeft gebruikt. Dit geldt ook voor geneesmiddelen die u zonder recept kunt verkrijgen.
  • Het is bij homeopathische geneesmiddelen mogelijk dat er een beginverergering optreedt in de eerste week van de inname. Dit betekent dat de klachten in eerste instantie toenemen in plaats van afnemen. Stop in dat geval de inname van het homeopathische geneesmiddel en begin een paar dagen later met de halve dosering.