Je zorgverzekering met korting afsluiten via de Vereniging Homeopathie

Doe de Homeopathie-check: Vergelijk je zorgverzekering

Maak je veel gebruik van homeopathie en alternatieve geneeswijzen?

Dan is er goed nieuws: Als lid van de Vereniging Homeopathie krijg je nu op diverse zorgverzekeringen een aantrekkelijke korting!*

Ontdek wat voor jou de voordeligste zorgverzekering is en welke zorgverzekering de beste vergoeding heeft op het gebied van homeopathie en alternatieve geneeswijzen.

*Lidmaatschap van de Vereniging Homeopathie is een voorwaarde om gebruik te kunnen maken van de korting op je zorgverzekering.

Was je in 2018 als lid van onze vereniging al voor de zorgverzekering verzekerd?

Ja, via de collectiviteit ‘Gezond Leven Verzekering’ bij Avéro Achmea Ja, via de collectiviteit ‘KVHN’ bij Avéro Achmea Ja, bij 1 van de andere verzekeraars via de collectiviteit ‘Upiva’
Deze collectiviteit vervalt per 01-01-2019. Indien je geen actie onderneemt wordt je verzekering voortgezet bij Avéro Achmea zonder de extra voordelen en zonder collectiviteitskorting Deze collectiviteit blijft bestaan in 2019.
Je hebt van je verzekeraar medio november 2018 een voorstel ontvangen.

Je kunt overstappen naar een andere verzekeraar. Menzis biedt aan leden van de Vereniging Homeopathie 7% en 9% korting. ONVZ geeft 8,2% en 10% korting.

Overweeg je over te stappen naar een andere verzekeraar? Dan begeleiden wij je graag daarbij.

Helaas is er geen kant-en-klaar alternatief met de mooie extra voordelen als de Gezond Leven Verzekering.

Indien je verschillende verzekeraars met elkaar wilt vergelijken dan kan dat via:

www.aon.nl/vergelijken.

Je kunt bij collectiviteit intikken: ‘gezond leven’.

De kortingen worden niet apart genoemd, ze zijn in de premies verwerkt.

Je kunt de verzekering direct eenvoudig afsluiten.

Je kunt overstappen binnen Avéro Achmea

Indien je tevreden bent over de service en de vergoedingen van Avero heb je de mogelijkheid om over te stappen naar de collectiviteit ‘KVHN’ van Avero.

De korting 2019 op de basisverzekering is 3%, de korting 2019 op de aanvullende verzekering is 5%. Je kunt die wens aangeven per mail of per post.

Mail: zorg.polisservice@avero.nl

Post:
Avéro Achmea
1040 KA Amsterdam

Je kunt overstappen naar Avéro Achmea

Je kunt je aansluiten bij de collectiviteit ‘KVHN’. Doe dat via de volgende link:

Aanvragen Avéro

Je berekent eenvoudig je premie en kunt de verzekering ook zelf direct afsluiten. De korting 2019 is 3% op de basisverzekering. De korting 2019 is 5% op de aanvullende verzekeringen.

Was je in 2018 nog niet via onze vereniging verzekerd?

Ieder lid van de Vereniging Homeopathie kan via ons een zorgverzekering afsluiten en profiteren van kortingen.
Dat kan bij Avéro Achmea via de collectiviteit ‘KVHN’: Doe dat via de volgende link:

Aanvragen Avéro

Een andere mogelijkheid is om via AON te bekijken welke verzekeraar het beste aansluit op jouw behoefte.

www.aon.nl/vergelijken

Omdat je lid bent van de Vereniging Homeopathie kun je meeliften op een andere collectiviteit. Je kunt bij collectiviteit intikken: ‘gezond leven’. De kortingen worden niet apart genoemd, ze zijn in de premies verwerkt. Voor de basisverzekering en de aanvullende verzekering biedt Menzis resp 7% en 9%. ONVZ biedt zelfs resp. 8,2 en 10%.

Let op: Je kunt een andere zorgverzekering afsluiten tot 31 januari 2019. Daarvoor moet je oude zorgverzekering wel vóór 31 december 2018 zijn opgezegd.

Meer informatie?

Indien je meer informatie wenst over de verschillende mogelijkheden kun je contact opnemen met de ervaren medewerkers van de zorgdesk van AON. Het telefoonnummer is 030 – 694 28 21.

Je kunt je vragen ook per email stellen: gezondlevenverzekering@flexisgroep.nl of kvhn@flexisgroep.nl

Meer informatie over lid worden van de Vereniging Homeopathie vind je via deze link:

www.vereniginghomeopathie.nl/lid-worden