Homeopathie magazine - Vereniging Homeopathie Spring naar content

Homeopathie magazine

HM. Hét magazine over homeopathie en gezond beter worden.

Homeopathie Magazine HM2-2021HM (Homeopathie Magazine) is hét lifestyle magazine voor mensen met een bewuste levensstijl. In iedere uitgave vind je prachtige interviews met homeopaten en patiënten, interessante achtergrondartikelen, nieuws over ontwikkelingen in de politiek en zorg, boekentips, voedingsadviezen en boeiende columns. Kortom, HM gaat over homeopathie en gezond leven.

Wil je meer lezen? De complete artikelen kun je lezen in ons tijdschrift. Losse nummers kun je bestellen in onze webshop tegen een vergoeding van € 4,50 (exclusief € 3,50 verzendkosten). Of word lid van onze vereniging en ontvang viermaal per jaar gratis het nieuwste nummer! Je profiteert dan tevens van de vele voordelen die het lidmaatschap biedt.

Homeopathie Magazine september 2021

Homeopathie kent, als 'zachte' geneeswijze, toch ook een aantal 'harde' middelen. Dit nummer gaat over mineralen en edelstenen.

Homeopathie Magazine mei 2021

In dit mooie nieuwe nummer van hm veel aandacht voor dieren en dierenliefde.

Homeopathie Magazine februari 2021

In dit Homeopathie Magazine staat het plantenrijk centraal. Over Wolfsklauw, Heermoes, Hondspeterselie, Eucalyptus en Ogentroost. De namen spreken stuk voor stuk tot de verbeelding.

Homeopathie Magazine november 2020

Het thema van deze nieuwe HM is water.

Homeopathie Magazine september 2020

Dit nummer van HM heeft als thema aarde. Over aardse types, kristallen en mineralen.

Homeopathie Magazine mei 2020

In 2020 komen in HM achtereenvolgens de thema's Lucht, Vuur, Aarde en Water aan bod. In dit nummer staat het element vuur centraal.

Homeopathie Magazine februari 2020

In 2020 komen in HM achtereenvolgens de thema's Lucht, Vuur, Aarde en Water aan bod. In dit nummer staat het element lucht centraal.

Homeopathie Magazine november 2019

Buikklachten kunnen in veel verschillende vormen voorkomen. Gezonde voeding maar ook homeopathie kunnen vaak een positieve bijdrage leveren aan buikklachten. Je leest er alles over in deze HM.

Homeopathie Magazine september 2019

In deze HM staat ons hart centraal. Over hoe homeopathie kan helpen ons hart te volgen én ons hart gezond te houden.

Homeopathie Magazine mei 2019

Deze HM gaat over de huid en huidproblemen. Van vernix tot waterwratten. En we lezen hoe huidproblemen vaak diepere verstoringen in het lichaam verraden.

Homeopathie Magazine januari 2019

Deze HM staat geheel in het teken van het brein. Zo interviewden we een man met een groot brein én een groot hart: arts voor homeopathie Alex Leupen.

Homeopathie Magazine november 2018

De jongere generatie kent het woord verbinding vooral in de context van internet en wifi, maar verbinding maken met je innerlijke zelf of met anderen is zoveel meer dan dat.

Homeopathie Magazine september 2018

Het thema van dit nummer is 'Pijn'. In dit nummer mooie ervaringsverhalen over hoe homeopathie met succes werd ingezet bij pijnklachten.

Homeopathie Magazine mei 2018

Je voelt je het meest levend als je nieuwe dingen probeert. Maar het roer omgooien kan ook lastig zijn. Homeopathie kan hierbij extra steun bieden.

Homeopathie Magazine februari 2018

Het thema van deze HM is Persoonlijke Ontwikkeling. We lezen over dolende dertigers die door haast ononderbroken prikkels in een burnout dreigen te belanden.

Homeopathie Magazine december 2017

Een goede nachtrust is helaas niet voor iedereen weggelegd. In deze HM lezen we tips voor een goede nachtrust.

Homeopathie Magazine september 2017

Strakker en fitter worden we er niet op naarmate we ouder worden. Maar de ouderdom biedt gelukkig ook kansen, is in deze HM te lezen in het artikel over zingeving.

Homeopathie Magazine mei 2017

De HM van mei heeft ‘Hormonen’ als thema. Die kunnen het je op verschillende manieren knap lastig maken.

Homeopathie Magazine februari 2017

In de themareeks Levensfasen (HM februari 2016 ging over pubers, HM september 2016 over dertigers) schenken we in deze HM aandacht aan de middelbare leeftijd.

Homeopathie Magazine november 2016

Deze HM staat in het teken van dieren. Want ook voor dieren kan homeopathie genezing, ondersteuning en verlichting van klachten brengen.