Homeopathie magazine

HM. Hét magazine over homeopathie en gezond beter worden.

HM (Homeopathie Magazine) is hét lifestyle magazine voor mensen met een bewuste levensstijl. In iedere uitgave vind je prachtige interviews met homeopaten en patiënten, interessante achtergrondartikelen, nieuws over ontwikkelingen in de politiek en zorg, boekentips, voedingsadviezen en boeiende columns. Kortom, HM gaat over homeopathie en gezond leven.

Wil je meer lezen? De complete artikelen kun je lezen in ons tijdschrift. Losse nummers kun je bestellen in onze webshop tegen een vergoeding van € 4,50 (exclusief € 2,95 verzendkosten). Of word lid van onze vereniging en ontvang viermaal per jaar gratis het nieuwste nummer! Je profiteert dan tevens van de vele voordelen die het lidmaatschap biedt.

Homeopathie Magazine november 2019

Buikklachten kunnen in veel verschillende vormen voorkomen. Gezonde voeding maar ook homeopathie kunnen vaak een positieve bijdrage leveren aan buikklachten. Je leest er alles over in deze HM.

Homeopathie Magazine september 2019

In deze HM staat ons hart centraal. Over hoe homeopathie kan helpen ons hart te volgen én ons hart gezond te houden.

Homeopathie Magazine mei 2019

Deze HM gaat over de huid en huidproblemen. Van vernix tot waterwratten. En we lezen hoe huidproblemen vaak diepere verstoringen in het lichaam verraden.

Homeopathie Magazine januari 2019

Deze HM staat geheel in het teken van het brein. Zo interviewden we een man met een groot brein én een groot hart: arts voor homeopathie Alex Leupen.

Homeopathie Magazine november 2018

De jongere generatie kent het woord verbinding vooral in de context van internet en wifi, maar verbinding maken met je innerlijke zelf of met anderen is zoveel meer dan dat.

Homeopathie Magazine september 2018

Het thema van dit nummer is 'Pijn'. In dit nummer mooie ervaringsverhalen over hoe homeopathie met succes werd ingezet bij pijnklachten.

Homeopathie Magazine mei 2018

Je voelt je het meest levend als je nieuwe dingen probeert. Maar het roer omgooien kan ook lastig zijn. Homeopathie kan hierbij extra steun bieden.

Homeopathie Magazine februari 2018

Het thema van deze HM is Persoonlijke Ontwikkeling. We lezen over dolende dertigers die door haast ononderbroken prikkels in een burnout dreigen te belanden.

Homeopathie Magazine december 2017

Een goede nachtrust is helaas niet voor iedereen weggelegd. In deze HM lezen we tips voor een goede nachtrust.

Homeopathie Magazine september 2017

Strakker en fitter worden we er niet op naarmate we ouder worden. Maar de ouderdom biedt gelukkig ook kansen, is in deze HM te lezen in het artikel over zingeving.

Homeopathie Magazine mei 2017

De HM van mei heeft ‘Hormonen’ als thema. Die kunnen het je op verschillende manieren knap lastig maken.

Homeopathie Magazine februari 2017

In de themareeks Levensfasen (HM februari 2016 ging over pubers, HM september 2016 over dertigers) schenken we in deze HM aandacht aan de middelbare leeftijd.

Homeopathie Magazine november 2016

Deze HM staat in het teken van dieren. Want ook voor dieren kan homeopathie genezing, ondersteuning en verlichting van klachten brengen.

Homeopathie Magazine september 2016

Naast de midlifecrisis spreken we ook van een quarterlifecrisis of dertigersdilemma. Twintigers en dertigers hebben veel dilemma's en keuzestress.

Homeopathie Magazine mei 2016

Deze HM gaat over onze darmen. We lezen hoe homeopathie bij darmklachten kan helpen.

Homeopathie Magazine februari 2016

Deze HM staat in het teken van pubers en de problemen waar pubers tegenaan kunnen lopen. Gelukkig kan homeopathie vaak uitkomst bieden.

Homeopathie Magazine december 2015

Deze HM staat in het thema van gif. Een paar druppels sap van de monnikskap innemen kan al dodelijk zijn. Maar door een homeopathische bereiding wordt diezelfde monnikskap in ultraverdunning juist heilzaam.

Homeopathie Magazine september 2015

In deze HM veel aandacht voor homeopathie bij kinderen. Verder in dit nummer een pleidooi voor de samenwerking tussen de reguliere gezondheidszorg en homeopathie: de integrale geneeskunde.

Homeopathie Magazine februari 2015

In deze HM aandacht voor infectieziekten en de succesvolle geschiedenis die homeopathie heeft bij de aanpak van infectieziekten.

Homeopathie Magazine december 2014

In deze HM vindt u veel aandacht voor verscheidenheid, eigen verantwoordelijkheid en keuzevrijheid.

Tags