Homeopathie en Corona - Vereniging Homeopathie Spring naar content

Homeopathie en Corona

Virussen en immuniteitHet Coronavirus COVID-19, dat in 2019 in China werd ontdekt, heeft ons al geruime tijd in de greep. Hoewel de meeste mensen die besmet worden met het virus milde symptomen hebben, is er ook een groep mensen (met name oudere mensen met onderliggende aandoeningen) die ernstige klachten aan het virus overhouden of komen te overlijden.

Een gezonde leefstijl en een sterk immuunsysteem is zeer belangrijk om het virus te kunnen pareren. Homeopathie kan daarbij een goede ondersteuning zijn.

In ons Corona dossier vind je vele artikelen die gaan over het Corona virus, het versterken van je weerstand en hoe homeopathie daarbij een rol kan spelen.

Een bezoek aan een homeopaat kan daarbij zinvol zijn. De homeopaat kan niet alleen een advies op maat geven hoe je je weerstand kunt verbeteren, maar ook middelen adviseren ter ondersteuning indien je besmet bent geraakt met het Coronavirus.

Indien je kiest voor een vaccinatie tegen het Coronavirus, kan homeopathie daar ook een veilige ondersteuning zijn. Het gaat hierbij om homeopathische verdunningen van het te geven vaccin. Dit wordt vlak voor de inenting en daarna gegeven. Hiermee wordt het risico op eventuele bijwerkingen verkleind, zonder dat de werking van de vaccinatie wordt beïnvloed. Neem hiervoor contact op met je homeopathisch behandelaar.