Giftenactie: Doneer en win de totale Weleda Granaatappel verzorgingslijn - Vereniging Homeopathie Spring naar content

Giftenactie: Doneer en win de totale Weleda Granaatappel verzorgingslijn

Giftenactie: Doneer en win een duurzaam en gezond kokkerellen pakket

De Vereniging Homeopathie zet zich in voor een betere positie van homeopathie. Door informatie te verschaffen over homeopathie, maar ook door overleg te voeren met de politiek en verzekeraars, onderzoek te financieren en heel veel andere activiteiten. Daarbij hebben we jouw steun keihard nodig.

Doe nu mee met onze giftenactie en maak kans op een duurzaam en gezond kokkerellen pakket ter waarde van € 60,-!
Giftenactie 2021
In het pakket vind je:

• Het boek Powerfood van Rens Kroes met heerlijke gezonde recepten
  • Food Huggers, een duurzame manier om voedsel te bewaren
  • Bijenwasdoekjes, om schaaltjes af te sluiten en voedsel in te bewaren
  • Groente- en fruitzakjes maat M en L van duurzaam katoen

Bovendien zijn er nog vijf troostprijzen te winnen: een set groente- en fruitzakjes maat M en L ter waarde van € 9,90.

Zo maak je kans:

Maak nu een gift over naar IBAN nummer  NL39TRIO 0788 8631 85 t.n.v. Vereniging Homeopathie te Amsterdam (onder vermelding van 'gift' en je lidnummer). Daarmee steun je niet alleen het werk van de vereniging, maar maak je bovendien kans op de hoofdprijs: duurzaam en gezond kokkerellen pakket ter waarde van € 60,- of één van de vijf troostprijzen!

De hoogte van de donatie is niet van invloed op de winkans.
Na 1 augustus 2021 worden de winnaars getrokken. Zij krijgen uiterlijk 31 augustus 2021 schriftelijk bericht.

Via de volgende link kun je ook gemakkelijk online doneren:

ANBI: Geen erfbelasting

anbiDe Vereniging Homeopathie is een door de belastingdienst erkende algemeen nut beogende instelling (ANBI). Als erkend doel hoeft de Vereniging Homeopathie geen erfbelasting te betalen. Wat u de Vereniging nalaat, komt helemaal bij ons terecht. Er gaat niets naar de fiscus. Bovendien is uw gift -onder bepaalde voorwaarden- aftrekbaar voor de belasting.