Giftenactie: Doneer en win de totale Weleda Granaatappel verzorgingslijn

De Vereniging Homeopathie zet zich in voor een betere positie van homeopathie. Door informatie te verschaffen over homeopathie, maar ook door overleg te voeren met de politiek en verzekeraars, onderzoek te financieren en heel veel andere activiteiten. Daarbij hebben we jouw steun keihard nodig.

Doe nu mee met onze giftenactie en maak kans op de totale verzorgingslijn van Weleda Granaatappel ter waarde van € 124,43!

In het pakket vind je:

• Verstevigende dagcrème
  • Verstevigende nachtcrème
  • Verstevigend serum
  • Verzorgende douchecrème
  • Regenererende bodylotion
  • Regenererende bodyolie
  • Regeneratie handcrème

Bovendien zijn er nog vijf troostprijzen te winnen: een Weleda Granaatappel verstevigende dag- en nachtcrème ter waarde van € 47,98.

giftenactie_2019_weleda_0.png

Zo maak je kans:

Maak nu een gift over naar IBAN nummer NL13 INGB 0002 5588 40 t.n.v. Kon. Ver. Homeopathie te Amsterdam (onder vermelding van ‘gift’). Daarmee steun je niet alleen het werk van de vereniging, maar maak je bovendien kans op de hoofdprijs: een luxe Weleda Granaatappel pakket t.w.v. € 124,43 of één van de vijf troostprijzen!

De hoogte van de donatie is niet van invloed op de winkans. Na 1 augustus 2019 worden de winnaars getrokken. Zij krijgen uiterlijk 31 augustus 2019 schriftelijk bericht.

Je kunt ook online doneren

ANBI: Geen erfbelastinganbi.jpg

De Vereniging Homeopathie is een door de belastingdienst erkende algemeen nut beogende instelling (ANBI). Als erkend doel hoeft de Vereniging Homeopathie geen erfbelasting te betalen. Wat u de Vereniging nalaat, komt helemaal bij ons terecht. Er gaat niets naar de fiscus. Bovendien is uw gift -onder bepaalde voorwaarden- aftrekbaar voor de belasting.