Met 75% korting naar de Nationale Gezondheidsbeurs!

De Nationale Gezondheidsbeurs is Nederlands grootste beurs op het gebied van gezondheid en een gezonde leefstijl. De beurs vindt plaats van 7 t/m 10 februari 2019 in de Jaarbeurs Utrecht.
Je vindt er vijf thema’s: Health, Food, Body, Mind en Beauty.

Wat is er allemaal te doen?

Vier dagen lang kun je uitgebreid inspiratie opdoen voor een gezonde leefstijl. Naast ontmoetingen met heel veel bekende gasten, bloggers, coaches en auteurs biedt deze gezonde beurs je sfeervolle paviljoens, actieve workshops, fitness, ontspannende massages, yoga, mindfulness, smakelijke proeverijen, nieuwste trends, 150 leerzame presentaties, kooktheater, voedingsadvies, gezondheidstesten, gezonde acties met voordeel en een gratis digitale GezondheidsGids. Je hebt bovendien gratis toegang tot de Allergiebeurs.

Je vindt er heel veel bekende gasten als Rudolph van Veen (Topkok), Isa Hoes & Medina Schuurman (Te lijf), Michael Pilarczyk (Master Your Mindset), Fajah Lourens (Killerbody), Ralph Moorman (Hormoonfactor), Pauline Weuring (Uit Pauline’s Keuken), Radmilo Soda (Personal Trainer), Tamara de Weijer (Huisarts), Mathijs Vrieze (TV-kok), Vivian Reijs (Gezonder & Blijer), Bjorn Kellerman (Top-hockeyer), Nora French (Noralicious), Nienke Gottenbos (De Poepdokter), e.v.a.

Kijk op www.gezondheidsbeurs.nl voor het actuele programma.

Kom langs bij de stand van de Vereniging Homeopathie

Natuurlijk kun je de Vereniging Homeopathie ook dit jaar weer vinden op de Nationale Gezondheidsbeurs.
In de stand (B15) kun je een gratis mini-consult van een homeopaat krijgen. Verder geven we natuurlijk informatie over homeopathie en verkopen we boeken, VSM producten en natuurlijke huidverzorgingsproducten van Weleda. Kom naar onze stand en doe je voordeel met onze speciale aanbiedingen. Dan kun je ook meteen op vertoon van je beursvoordeelcheque een gratis zakje bloemzaad ophalen, waar de bijen blij van zullen worden!

Bezoek de lezingen over homeopathie

Elke dag worden er ieder half uur boeiende lezingen gegeven door homeopaten over homeopathie. De lezingen zijn gratis te bezoeken.

Programma lezingen:

Tijdstip: Thema:
11:00 - 11:30 Homeopathie voor dieren
11:30 - 12:00 Overgangsklachten “het zweet breekt me uit”
12:00 - 12:30 Veilig homeopathie gebruiken in eerste hulp situaties
12.30 - 13.00 ADHD “Minder druk met homeopathie”
13:00 - 13:30 Boekpresentatie: “Homeopathie voor kinderen”
(do-vr-za)
Documentaire: “Just one drop”
(zondag)
Boekpresentatie: “Hartschade” door Hella de Jonge
14:45 - 15:15 Wat te doen bij koorts?
15:15 - 15.45 Homeopathie voor bolle buiken en blije baby’s
15.45 - 16.15 Huidklachten “het zit me op de huid”
16.15 - 17.30 Documentaire: “Just one drop”

Tickets met korting via de Vereniging Homeopathie

Via de Vereniging Homeopathie kun je nu naar de Nationale GezondheidsBeurs met maar liefst 75% korting

Bestel met de actiecode HOMEOPATHIE en betaal geen € 20,- maar slechts € 5,- per ticket!

Bestel hier je toegangskaarten!