Activiteiten Week van de Homeopathie - Vereniging Homeopathie Skip to content

Activiteiten Week van de Homeopathie 2020

Week van de HomeopathieIeder jaar vindt van 10 t/m 16 april de Week van de Homeopathie plaats, ter nagedachtenis aan de geboortedag van de grondlegger van de klassieke homeopathie, Samuel Hahnemann.

In deze week stellen homeopaten in het hele land normaalgesproken hun deuren open om mensen kennis te laten maken met homeopathie.

Omdat bijeenkomsten in deze periode niet toegestaan zijn in het kader van de beperkende maatregelen rondom het Corona virus, zullen er helaas weinig tot geen fysieke activiteiten plaatsvinden.

Daarom zullen we zo veel mogelijk online video’s, lezingen, presentaties et cetera plaatsen om mensen te informeren over homeopathie.

Deze online activiteiten zullen regelmatig worden aangevuld.

...........................................................................................................................

Maandag 6 april 2020

Webinar: Hoe kan ik mijn weerstand versterken - preventief of curatief?

Nathalie Parmentier van The Power of Nature geeft op maandag 6 april van 14.00 tot 15.30 uur een online webinar.

Hoe kan ik mijn weerstand versterken en de griep of andere infecties voorkomen met gezonde voeding en voedingssupplementen, zoals een goede Multi (voor de vit E, zink, selenium, koper,...), vitamine D, vitamine C, probiotica en andere voedingsaanpassingen en -supplementen? Hoeveel van deze supplementen hebben we nodig en in welke vorm zijn ze het best opneembaar? En wat is eigenlijk een gezonde voeding? Welke factoren dragen bij aan een goede weerstand? Kan homeopathie daarbij helpen en welke voedingsstoffen, supplementen en homeopathische middelen kunnen helpen als ik toch ziek word?

Stuur aub een bericht naar power-of-nature@xs4all.nl om u aan te melden.

Lezingen zijn geen vervanging van een individueel consult.
Max 8 deelnemers - kosten 15 euro
Bent u verhinderd of wilt u alvast meer daarover weten? Maak dan een afspraak voor andere datum of een consult!

Hoe werkt klassieke homeopathie?

Een verhelderende Duitse documentaire over homeopathie, Nederlands ondertiteld

Altijd Jong: Hoe werkt homeopathie?

Tanja Jess onderzoekt in het programma 'Altijd Jong' wat homeopathie is en hoe het precies werkt.

Eczeem en homeopathie

Dankzij een homeopathische behandeling kwam pianiste Tatiana Kiourou van haar eczeemklachten af