Gezocht: bevlogen bestuursleden voor de Vereniging Homeopathie - Vereniging Homeopathie Spring naar content

Gezocht: bevlogen bestuursleden voor de Vereniging Homeopathie

10/06/2020

Vereniging Homeopathie zoekt bestuursledenHeb jij hart voor homeopathie? Draag je graag een natuurlijke en gezonde levensstijl uit? Dan is de Vereniging Homeopathie op zoek naar jou!

In 2021 komen in het bestuur enkele plekken vrij voor bevlogen kandidaten.

Bruisend

De Vereniging Homeopathie is een actieve en bruisende organisatie met enthousiaste mensen die homeopathie een warm hart toedragen. De Vereniging Homeopathie is er voor iedereen die geïnteresseerd is in homeopathie en verstrekt informatie via website, magazine, social media en de Homeopathiewijzers.

Vacatures

In 2021 komen er enkele functies vrij in het bestuur. Daarom zoekt de Vereniging Homeopathie naar nieuwe en bevlogen bestuursleden die het succes van de vereniging verder kunnen gaan vormgeven. Op basis van het profiel van de kandidaat wordt beoordeeld welke bestuursfunctie het beste past. Het bestuur vergadert vier keer per jaar in Amsterdam.

Contact

Draag jij de homeopathie een warm hart toe, herken jij je in het profiel en wil je actief bijdragen aan de vereniging? Stuur dan je cv met motivatiebrief naar secretariaat@vereniginghomeopathie.nl.

Heb je vragen? Stuur dan een mail of bel naar 020-617 83 08.

Meer informatie over de functie van bestuurslid >