Generic filters

22-28/11: Bezoek ons op de Margriet Winterfair!

22/10/2019

Margriet Winter FairDe Margriet Winterfair is het gezelligste winterfeest van het jaar. Ook de Vereniging Homeopathie is van de partij met een stand. De feestelijke beurs vindt plaats van vrijdag 22 t/m donderdag 28 november 2019 in de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch. Kom langs!

Tekst: Manon Bruins

Eindeloos shoppen

De Margriet Winterfair is dé plek om met je moeder, zus, vriendin of dochter in de stemming te komen voor de meest betoverende decembermaand ooit! Je kunt eindeloos shoppen bij de honderden winkeltjes en kraampjes, inspirerende workshops volgen, lekker eten en nieuwe producten proeven en proberen.

Optredens en interviews

Ontdek je favoriete kledingtrends bij de catwalk en modeshows, stel je ideale kerstmenu samen en doe ideeën op voor de feestdagen. Elke dag zijn er op het grote podium fantastische optredens van topartiesten en interviews met columnisten en schrijvers. Leuker kunnen de feestdagen niet beginnen!

Praatje maken

De Vereniging Homeopathie is tijdens de Winterfair met een vrolijke en bedrijvige stand aanwezig. Met als doel om zoveel mogelijk mensen in contact brengen met homeopathie en ze enthousiast maken voor deze natuurlijke geneeswijze. Het is de moeite waard om even bij ons langs te lopen en een praatje te maken met de aanwezige homeopaten en medewerkers van de vereniging.

Bloemenzaadjes

Neem een gratis zakje met prachtige bloemenzaadjes mee. Die kunnen in het voorjaar de tuin of de balkonbakken opsieren. Verder kun je een gratis Vereniging Homeopathie-winterabonnement van drie maanden afsluiten. Ook zijn er homeopaten aanwezig bij wie je gratis een consult kunt doen.

Welkomstpakket

Word je tijdens de Margriet Winterfair lid? Dan ontvang je een feestelijk welkomstpakket ter waarde van € 80.- Ten slotte delen we bonnen met 50% korting uit voor een bezoek aan een homeopaat. Meer dan genoeg reden om onze stand te bezoeken. Kom gezellig bij ons langs, heel graag tot ziens op de Margriet Winterfair!

De Margriet Winterfair vindt plaats van vrijdag 22 t/m donderdag 28 november 2019 in de Brabanthallen aan Diezekade 2 in ’s-Hertogenbosch.

Meer informatie en toegangskaarten >