Actie: ontvang 50% korting op het eerste consult bij een homeopaat - Vereniging Homeopathie Skip to content

Actie: ontvang 50% korting op het eerste consult bij een homeopaat

12/02/2020

50% korting op een bezoek aan een homeopaatEen homeopathische behandeling kan voor veel mensen gezondheidswinst opleveren. Misschien speel je al een tijdje met de gedachte om een afspraak te maken met een homeopaat. De Vereniging Homeopathie helpt je graag de drempel over. Je kunt nu het eerste consult bij een deelnemende homeopaat met 50% korting inplannen.

Tekst: Manon Bruins

Hoe werkt het?

Op onze website vraag je de waardebon voor 50% korting op het eerste consult aan. Deze bon krijg je thuisgestuurd. Vervolgens kun je op de website een homeopaat bij jou in de buurt vinden die aan de actie deelneemt. Neem contact met hem of haar op om een afspraak voor een consult te maken. Vergeet niet de bon mee te nemen naar het eerste consult om de 50% korting te ontvangen.

Wanneer naar de homeopaat?

Het is verstandig om een afspraak te maken met een homeopaat als jouw kinderen gezondheidsklachten hebben of als je zelf niet lekker in je vel zit. De klachten kunnen recent van aard zijn, of gedurende een langere periode zijn ontstaan. Een homeopaat helpt je verder met een homeopathische behandeling die is afgestemd op jou, of je kind, en op jullie situatie.

Hoe verloopt een consult?

In een uitgebreid consult, dat 60 tot 90 minuten duurt, neemt de homeopaat de klachten met je door. Vervolgens stelt de homeopaat speciaal voor jou, of je kind, een behandelplan met homeopathische middelen op. Een homeopathische behandeling wordt vanuit de meeste aanvullende verzekeringen deels vergoed.

We hopen dat deze kennismaking met homeopathie je bevalt. We horen graag je ervaringen. Veel succes!

Vraag de waardebon aan >