8-5: Open lesdag AVKH met minicolleges (Zwolle) - Vereniging Homeopathie Skip to content

8-5: Open lesdag AVKH met minicolleges (Zwolle)

08/05/2020

Open Lesdag Homeopathie AVKHKom studeren bij de Academie voor Klassieke Homeopathie, de beroepsopleiding voor klassieke homeopathie.

De open lesdag van 8 mei is de beste manier om een goede indruk te krijgen van onze opleiding en hoe het is om bij ons te studeren.

De middag begint, na een korte kennismaking, met een inleiding over het vak homeopathie en hoe onze opleiding, op basis van de praktijk van het vak, is georganiseerd.

Daarna volgen er aantal minilessen, gegeven door diverse docenten, waarin we zoveel mogelijk een korte indruk geven van de meeste van de lessen die bij ons gegeven worden. Onder andere: wat is homeopathie? Wat is Materia Medica en wat is repertorisatie? Wat zijn de medische basiskennisvakken? Er wordt wat verteld over het vak therapeutische ontwikkeling en iets over de andere psychologie-vakken en de module voeding.

Natuurlijk is er ook alle ruimte om vragen te stellen en onze syllabi en boeken in te kijken.

En omdat deze open dag tijdens een gewone lesdag is, kun je in de pauzes kennis maken met onze andere studenten en met onze biologische catering.

Al met al een leuke, leerzame dag, waarin de sfeer geproefd kan worden, je goed kunt zien hoe onze opleiding in elkaar zit en je veel van onze docenten kunt ontmoeten.

Datum: 8 mei 2020

Tijd: 14:00 – 20:00 uur