12-12: Wintermiddag in Hortus Botanicus Leiden - Vereniging Homeopathie Spring naar content

12-12: Wintermiddag in Hortus Botanicus Leiden

12/12/2021

Hortus Leiden

Kom genieten in de frisse buitenlucht.

Op een heldere winterdag is het in de Hortus heerlijk wandelen. Op 12 december, 13 februari en 13 maart is een bezoek extra aantrekkelijk. Er is een vuurpot, er is Glühwein, er zijn spannende proefjes te zien en uitleg te beluisteren. Onder de monumentale bomen treft u hier en daar iemand, die u iets bijzonders laat zien.

• Boeken
    Miguel en z’n pa hebben allerlei natuurboeken bij zich, en een selectie boeken over de stad Leiden. De boeken zijn er al om 11.00 uur dus wilt u rustig snuffelen kom vroeg!
  • Honing en bijenproducten
    Hortusimkers Fred en Jack hebben heerlijk geurende waskaarsjes en allerlei smaken honing bij zich.
  • Proefjes
    In 2022 staat de wetenschap centraal. Kom met uw (klein-, buur-) kinderen alvast een voorproefje nemen bij educatiemedewerkers Thal en Maxime, of geniet van een ijselijke workshop door de studenten van Rino.
  • Stoepplantjes
    Stoepplantjesconsulenten André en Ton zijn present, in elk geval van 12.30 – 14.00 uur en als het weer meezit nog even langer.
  • Verder is er kunst en lekkers.

DATUM:

12 december

TIJD:

14.00-17.00 uur

KOSTEN:

Entree: € 8,- Kinderen: € 3,50.

WEBSITE:

www.hortusleiden.nl

De middagen zijn ruim opgezet zodat u veilig buiten kunt genieten. Kijk kort voor vertrek voor de coronamaatregelen op www.hortusleiden.nl