17-06: Introductiecursus Homeopathie (AVKH Zwolle) - Vereniging Homeopathie Spring naar content

17-06: Introductiecursus Homeopathie (AVKH Zwolle)

17/06/2022

Wil je weten hoe het is om homeopathie te studeren bij de Academie voor Klassieke Homeopathie, twijfel je nog of de opleiding iets voor jou is of wil je gewoon meer weten van het vak maar niet gelijk een lange opleiding starten? Daarom geven we elk jaar op twee vrijdagen in Zwolle een introductiecursus homeopathie om belangstellenden meer inzicht te geven in de homeopathie als geneeswijze. Aan de hand van een interessante patiëntencasus laten we je zien welke aspecten er allemaal aan het vak homeopathie zitten: medisch, psychologisch, therapeutisch en natuurlijk homeopathisch. Je kunt kennis maken met onze visie op homeopathie en ervaren hoe het is om bij ons lessen te volgen en opgeleid te worden tot klassiek homeopaat. Deze cursus is dé ideale manier om met homeopathie in het algemeen, het vak of onze opleiding kennis te maken. Ben jij iemand die meer zou willen weten over: – hoe homeopathie nu echt in elkaar steekt? – wat nu precies het verschil is tussen homeopathische geneesmiddelen en kruiden?– hoe homeopathische geneesmiddelen gemaakt worden?– hoe een homeopaat werkt en wat erbij komt kijken om dat ook te kunnen doen?– waarom een homeopaat 1,5 uur met iemand praat in plaats van 10 minuten (zoals je huisarts)?– hoe het komt dat er zo’n verschil is tussen een ‘gewone’ dokter en een homeopaat?– en wil je nog veel meer weten?Dan is de introductiecursus echt iets voor jou!

Datum:

17 juni 2022

Tijdstip:

14.00-21.30 uur

Locatie:

Academie voor Klassieke HomeopathieDokterspad 2Zwolle

Kosten:

€ 119,- bij inschrijving voor de opleiding krijg je het bedrag terug als korting op het collegegeld voor het 1e jaar.

Inschrijven:

Meer informatie en een link naar het contactformulier:

academievoorklassiekehomeopathie.nl/open-dagen-en-cursussen/introductiecursus-homeopathie-12/website:

academievoorklassiekehomeopathie.nl