Volkorenbrood; lekker, maar vooral gezond
04-03-2010
Uit het promotieonderzoek van Marion Priebe blijkt, dat wie regelmatig volkorenproducten eet, minder kans loopt om type 2 diabetes te krijgen. Doen dus! Waarin de beschermende werking van 'ongeraffineerde granen' precies schuilt, is nog niet geheel duidelijk, maar haar onderzoek levert wel de eerste aanwijzingen. We mochten doorlinken naar de Universiteit Groningen.
< terug

