Ledenvoordelen

Voor 2017 bedraagt het lidmaatschap van de Koninklijke Vereniging Homeopathie Nederland € 39,95. Daarvoor ontvang je:

4x per jaar het Homeopathie magazine HMHM2-2016-Cover-100x142.jpg
HM is hét lifestyle magazine voor mensen met een bewuste levensstijl. In iedere uitgave vind je prachtige interviews met homeopaten en patiënten, nieuws over ontwikkelingen in de politiek en zorg, boekentips, voedingsadviezen en boeiende columns. Kortom, HM gaat over homeopathie en gezond leven.

Gratis de maandelijkse nieuwsbrief
Ontvang onze digitale nieuwsbrief vol met actueel nieuws, tips en weetjes over homeopathie en gezondheid. Ook als je geen lid bent kunt u de nieuwsbrief gratis ontvangen.  Aanmelden nieuwsbrief

Hahnemann Apotheekhahnemann.png
Gratis verzending van bestellingen van homeopathische geneesmiddelen bij de Hahnemann Apotheek (mits betaald per automatische incasso) en bestellingen via hun webshop

Regentesse Apotheek
Tot 25% korting op artikelen in de webshop van de Regentesse Apotheek (zo'n 50.000 artikelen)

De Roode Roos
Grote kortingen op bestellingen van (orthomoleculaire) voedingssupplementen en vitamines bij De Roode Roos.

Zorgverzekering
tot 7,5% collectiviteitkorting op de Gezond Leven zorgverzekering van Avéro Achmea.

Tijdschriften
50% korting op het eerste jaarabonnement van The Optimist (voorheen Ode), een opinietijdschrift over mensen en ideeën die de wereld veranderen. Klik hier om je aan te melden. Deze actie geldt niet voor al lopende abonnementen.

Ruim 25% korting bij afsluiten van het eerste jaarabonnement Medisch Dossier. Je ontvangt tien keer de uitgave voor slechts € 49,- (normale prijs € 68,25). Plus gratis toegang tot het digitale archief van Medisch Dossier. Klik hier om je aan te melden. Deze actie geldt niet voor al lopende abonnementen.

Kortingen in de volgende webshops:

Homeo Distri/Soorsma

Gezonder.nu

Oilspecial

WatMooi

12% korting op het gehele assortiment

MoreThanHip

15% korting op het gehele assortiment

A Beautiful Story

20% korting op het gehele assortiment

Schaapje schaapje

Fitperpost.nl

Thingsthatmakeyoufeelgood.nl

15% korting op het gehele assortiment

Biosenza

€ 3,- korting bij besteding vanaf € 55,-

27% korting op de Homeopathische huis- en reisapotheek
Speciaal voor onze leden is een homeopathische huis- en reisapotheek ontwikkeld. Deze apotheek bestaat uit een etui met 28 geneesmiddelen.
De middelen zijn bereid door Hahnemann Apotheek te Heiloo. Hierdoor is ook de nalevering van middelen verzekerd.

De prijs bedraagt voor leden € 80,-. Niet-leden betalen
€ 110,-.
Je kunt deze apotheek bestellen bij de Hahnemann Apotheek via telefoon 072 - 532 53 73 of via e-mail recept@hahnemann.nl.
De huis- en reisapotheek bevat de volgende middelen: overzicht middelen

Het bijbehorende handboek kun je voor € 14,95 bestellen in onze webshop.

Regelmatig worden de voordelen verder uitgebreid. Via de website, nieuwsbrief en HM houden we je op de hoogte.

De Vereniging Homeopathie streeft naar optimalisatie van het lidmaatschap. De Vereniging Homeopathie heeft op geen enkele wijze contractuele verplichtingen afgesloten met bovenstaande vermelde instanties en/of instellingen en ontvangt hieruit geen enkele vorm van vergoeding.

Enthousiast geworden van alle voordelen? Word dan nu lid!